Про розгляд звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2024 рік

ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, що надійшли ДО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 ЗА  2024 РІК

         Протягом 2024 року до Звягельської районної військової адміністрації надійшло та опрацьовано – 485 звернень громадян, що на 237 або на 32,8% менше у порівнянні з попереднім роком. Значна їх частина – 389 або 80,2% надійшли з обласної військової адміністрації.

         Жителі району у зверненнях порушили 486 питань, а саме:

соціального захисту –  245

комунального господарства – 56;

культури та культурної спадщини, туризму – 25;

аграрної політики і земельних відносин – 24;

охорони здоров’я – 20;

обороноздатності, суверенітету, міждержавних відносин – 18;

праці і заробітної плати – 14;

діяльності органів місцевого самоврядування – 13;

транспорту і зв'язку – 11;

сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 11;

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 8;

житлової політики – 8;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 7;

економічної, цінової та інвестиційної політики – 5;

промислової політики – 5;

екології та природних ресурсів – 3;

діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1;

діяльності об’єднань громадян, релігії, міжконфесійних відносин – 1;

інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1;

фінансової, податкової, митної політики – 1;

та інші – 9.

         За результатами розгляду 485 звернень: позитивно вирішено – 40 (8,2%), надано роз’яснення – 304 (62,7%), надіслано за належністю – 141 (29,1%),  відмовлено – 0.

         Усі заяви, скарги та пропозиції зареєстровані в установленому порядку з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (зі змінами).

З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності, забезпечено функціонування роботи телефонних «гарячих ліній» при районній військовій адміністрації та управлінні соціального захисту населення. Протягом 2024 року на «гарячу лінію» адміністрації надійшло 2 звернення. На «гарячу лінію» управління соціального захисту населення за звітний період  надійшло 87 звернень громадян.

         В районній військовій адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами адміністрації на 2024 рік. Згідно вказаного графіка керівництвом адміністрації проведено 12 прийомів громадян на місці та 1 виїзний прийом на яких в цілому розглянуто 19 звернень.       Поруч з цим, за звітний період надійшло 8 електронних звернень громадян.

         Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Указу Президента України від                      07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом району взято на особистий контроль розгляд звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», осіб з інвалідністю внаслідок війни. Особлива увага приділяється також вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері, внутрішньо переміщені особи та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За 2024 рік надійшло 193 звернень від верств населення, які потребують соціального захисту, а саме:

осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 55;

пенсіонерів, дітей війни та ветеранів праці – 49;

багатодітних сімей, одиноких матерів – 40;

внутрішньо переміщених осіб – 34;

учасників бойових дій та війни – 6;

ліквідаторів аварії на ЧАЕС, осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС  – 5;

осіб з інвалідністю внаслідок війни – 3;

матерів-героїнь – 1.

            Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації, з урахуванням 10 колективних звернень, звернулись – 1193 особи.

         У розрізі територіальних громад до районної військової адміністрації надійшли звернення з:

Баранівської міської ТГ – 96 (19,8% до загальної кількості звернень);

Звягельської міської ТГ  – 72 (14,8%);

Ємільчинської селищної ТГ – 62 (12,8%);

Довбиської селищної ТГ – 46 (9,5%);

Чижівської сільської ТГ – 30 (6,2%);

Брониківської сільської ТГ – 21 (4,3%);

Городницької селищної ТГ – 16 (3,3%);

Ярунської сільської ТГ – 16 (3,3%);

Стриївської сільської ТГ – 14 (2,9%);

Барашівської сільської ТГ – 14 (2,9%);

Дубрівської сільської ТГ – 13 (2,7%);

Піщівської сільської ТГ – 13 (2,7%);

Інших міст України – 72 (14,9%);

 

         Звягельською районною військовою адміністрацією щомісячно проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

У березні та у вересні поточного року на колегії райдержадміністрації розглядались питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян. На виконання рішень колегії видано відповідні розпорядження начальника районної військової адміністрації від 29.03.2024 № 58 та від 27.09.2024 № 149.

Також, квартальні підсумки роботи із зверненнями було розглянуто на нарадах із керівниками і відповідальними особами апарату та структурних підрозділів районної військової адміністрації та на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

У 2024 році проведено одне навчання з працівниками районної військової адміністрації щодо застосування інструкції з діловодства за зверненнями громадян в роботі.

         Від початку року заслухано звіти п’яти керівників структурних підрозділів адміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих їм установах.

         Всім заявникам на звернення надаються письмові відповіді у термін відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

 

Начальник загального відділу апарату

районної військової адміністрації                                   Наталія СЕРЖАНСЬКА                                        

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора