Про розгляд звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2023 року
Протягом І півріччя 2023 року до Звягельської районної військової адміністрації надійшло та опрацьовано - 354 звернення громадян, що на 73 або на 26 % більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Значна їх частка – 294 або 83,1% надійшли з обласної військової адміністрації.
Жителі району у зверненнях порушили 363 питання, а саме:
соціального захисту – 212, або 58,4%;
транспорту і зв'язку – 30 (8,3%);
аграрної політики і земельних відносин – 29 (8,0%);
комунального господарства – 20 (5,5%);
праці і заробітної плати – 14 (3,9%);
екології та природних ресурсів – 10 (2,8%);
діяльності органів місцевого самоврядування – 8 (2,2%);
охорони здоров’я – 7 (1,9%);
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5 (1,4%);
обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 3 (0,8%);
економічної, цінової та інвестиційної політики – 3(0,8%);
фінансової, податкової, митної політики – 3 (0,8%);
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3 (0,8%);
сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 2 (0,6%);
діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2 (0,6%);
культури та культурної спадщини, туризму – 1(0,3%);
та інші – 11 (3%).
За результатами розгляду 354 звернень: позитивно вирішено – 63 (17,8%), дано роз’яснення – 239 (61,9%), надіслано за належністю – 52 (14,7%), відмовлено – 0, перебуває на контролі – 20 (5,6%).
З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено функціонування роботи телефонної «гарячої лінії» при адміністрації за номером (04141) 3-53-91.
На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», в районній військовій адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами адміністрації на 2023 рік. Згідно вказаного графіка керівництвом адміністрації проведено 14 прийомів громадян на місці та 3 виїзних прийомів.
За І півріччя 2023 року надійшло 164 звернення від верств населення, які потребують соціального захисту, а саме:
осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 50;
внутрішньо переміщених осіб – 37;
пенсіонерів, дітей війни та ветеранів праці – 35
багатодітних сімей, одиноких матерів – 30
осіб з інвалідністю внаслідок війни – 6,
ліквідаторів аварії на ЧАЕС, осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 2,
учасників бойових дій та війни – 2,
матерів-героїнь – 2.
Звернення громадян зазначених категорій розглядалися в першочерговому порядку.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації, з урахуванням 13-ти колективних звернень, звернулось - 808 осіб.
У розрізі територіальних громад надійшли звернення з:
Баранівської міської ТГ – 97 (27,4% до загальної кількості звернень);
Ємільчинської селищної ТГ – 54 (15,3%);
Довбиської селищної ТГ – 38 (10,7%);
Барашівської сільської ТГ – 29 (8,2%);
Звягельської міської ТГ – 27 (7,6%);
Брониківської сільської ТГ – 20 (5,7%);
Городницької селищної ТГ – 16 (4,5%);
Ярунської сільської ТГ – 11 (3,1%);
Чижівської сільської ТГ – 10 (2,8%);
Дубрівської сільської ТГ – 7 (2,0%);
Стриївської сільської ТГ – 6 (1,7%);
Піщівської сільської ТГ – 5 (1,4%);
Інших міст України – 34 (9,6%);
У березні та травні 2023 року проведено засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
У лютому поточного року на колегії райдержадміністрації розглядалось питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2022 році та забезпечення виконання у районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та дотримання Закону України «Про доступ до публічної інформації», на виконання рішення колегії видано відповідне розпорядження начальника районної військової адміністрації від 09.02.2023 № 21.
У І півріччі 2023 року заслухано звіти трьох керівників структурних підрозділів адміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих їм установах.
Протягом звітного періоду зареєстровано та вчасно надано відповідь на 13 запитів на публічну інформацію.
Всім заявникам на звернення надаються письмові відповіді у термін відповідно до Закону України «Про звернення громадян».