Про розгляд звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 9 місяців 2024 року
ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, що надійшли ДО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЗА 9 місяців 2024 року
Протягом 9 місяців 2024 року до Звягельської районної військової адміністрації надійшло та опрацьовано – 372 звернення громадян, що на 164 або на 30,6 % менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Значна їх частина – 294 або 79% надійшли з обласної військової адміністрації.
Жителі району у зверненнях порушили 373 питання, а саме:
соціального захисту – 185 або 49,7%
комунального господарства – 39 (10,5%);
культури та культурної спадщини, туризму – 25 (6,7%);
аграрної політики і земельних відносин – 19 (5,1%);
охорони здоров’я – 15 (4,0%);
обороноздатності, суверенітету, міждержавних відносин – 13 (3,5%);
діяльності органів місцевого самоврядування – 11 (3,0%);
праці і заробітної плати – 10 (2,7%);
транспорту і зв'язку – 9 (2,4%);
житлової політики – 7 (1,9%);
сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 7 (1,9%);
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6 (1,6%);
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 6 (1,6%);
економічної, цінової та інвестиційної політики – 5 (1,3%);
екології та природних ресурсів – 3 (0,8%);
промислової політики – 3 (0,8%);
діяльності об’єднань громадян, релігії, міжконфесійних відносин – 1 (0,3%);
інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1 (0,3%);
фінансової, податкової, митної політики – 1 (0,3%);
та інші – 6 (1,6%).
За результатами розгляду 372 звернень: позитивно вирішено – 26 (7%), надано роз’яснення – 226 (60,7%), надіслано за належністю – 120 (32,3%), відмовлено – 0.
З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено функціонування роботи телефонних «гарячих ліній» при районній військовій адміністрації та управлінні соціального захисту населення. Протягом 9 місяців 2024 року на «гарячу лінію» адміністрації надійшло 2 звернення. На «гарячу лінію» управління соціального захисту населення за звітний період надійшло 60 звернень громадян.
На На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», в районній військовій адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами адміністрації на 2024 рік. Згідно вказаного графіка керівництвом адміністрації проведено 10 прийомів громадян на місці та 1 виїзний прийом на яких загалом розглянуто 16 звернень.
За січень-вересень 2024 року надійшло 150 звернень від верств населення, які потребують соціального захисту, а саме:
осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 44;
пенсіонерів, дітей війни та ветеранів праці – 44;
внутрішньо переміщених осіб – 26;
багатодітних сімей, одиноких матерів – 25;
ліквідаторів аварії на ЧАЕС, осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 5;
учасників бойових дій та війни – 5;
осіб з інвалідністю внаслідок війни – 1;
матерів-героїнь – 0.
Звернення громадян зазначених категорій розглядалися в першочерговому порядку.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації, з урахуванням 8 колективних звернень, звернулось - 997 осіб.
У розрізі територіальних громад надійшли звернення з:
Баранівської міської ТГ – 73 (19,6% до загальної кількості звернень);
Звягельської міської ТГ – 54 (14,5%);
Ємільчинської селищної ТГ – 44 (11,8%);
Довбиської селищної ТГ – 38 (10,2%);
Чижівської сільської ТГ – 22 (5,9%);
Брониківської сільської ТГ – 18 (4,8%);
Ярунської сільської ТГ – 12 (3,2%);
Піщівської сільської ТГ – 12 (3,2%);
Стриївської сільської ТГ – 11 (3,0%);
Дубрівської сільської ТГ – 10 (2,7%);
Барашівської сільської ТГ – 8 (2,2%);
Городницької селищної ТГ – 8 (2,2%);
Інших міст України – 62 (16,7%).
Щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації. Крім розгляду важливих питань, порушених у зверненнях громадян, на засіданнях вищезазначеної комісії заслухано звіти 4 керівників структурних підрозділів адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян та аналіз роботи із зверненнями громадян в адміністрації за І квартал 2024 року.
У березні та у серпні поточного року на колегії райдержадміністрації розглядались питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян. На виконання рішень колегії видано відповідні розпорядження начальника районної військової адміністрації від 29.03.2024 № 58 та від 27.09.2024 № 149.
Протягом звітного періоду зареєстровано та вчасно надано відповідь на 39 запитів на публічну інформацію.
Всім заявникам на звернення надаються письмові відповіді у термін відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Начальник загального відділу апарату
районної військової адміністрації Наталія СЕРЖАНСЬКА